[Linux] alsa birden fazla ses sorunu

From: koray@nsswb.com
Date: Wed 27 Oct 2004 - 13:14:44 EEST

Selamlar

Sistemimde Alsa yuklu.Debian sid uzerinde KDE kullaniyorum.KDE kontrol
panelinde ALSA secili.Ses kartim onboard sis7012.Sesleri sorunsuz olarak
duyabiliyorum ancak birden fazla uygulama ses kartini ayni anda
kullanamiyor.ornegin mplayerda bir film izlerken xmms de bir mp3 acmaya
calisinca ya yanlis plugin kullaniyorsunuz ya da ses kartiniz baska bir
uygulama tarafindan kullaniliyor diye bir hata veriyor.
Nerede hata yapiyor olabilirim?
Tesekkur Ederim

\"#lsmod|grep snd\" ciktisi su sekildedir:

snd_intel8x0 36460 3
snd_ac97_codec 70020 1 snd_intel8x0
snd_pcm_oss 55048 0
snd_mixer_oss 20096 1 snd_pcm_oss
snd_pcm 98756 4 snd_intel8x0,snd_pcm_oss
snd_timer 25668 1 snd_pcm
snd_page_alloc 11752 2 snd_intel8x0,snd_pcm
gameport 4704 1 snd_intel8x0
snd_mpu401_uart 7968 1 snd_intel8x0
snd_rawmidi 25184 1 snd_mpu401_uart
snd_seq_device 8200 1 snd_rawmidi
snd 56644 13
snd_intel8x0,snd_ac97_codec,snd_pcm_oss,snd_mixer_oss,snd_pcm,snd_timer,snd_mpu401_uart,snd_rawmidi,snd_seq_device
soundcore 10336 1 snd