[Linux] Kurulum,Paylasim,Hangi Sürüm,Grafiksel Kullanim vs.vs.vs

From: Acemi (dostbekir@ttnet.net.tr)
Date: Sat 16 Oct 2004 - 03:20:19 EEST

Arkadaslar bu ilk mesajim,
Linux te yeni oldugumu belirtip hemen ilk soruma geçiyim.
Linux kurumunu astim sonunda hersey tamam, defalarca kurdum ve artik bi
sorunum kalmadi,
Ama kurduktan sonra ne yapacagimi tam çözemedim
nerden baslamam gerektigini bana söylermisiniz...
Linux (Fedora 2) ile interneti nasil paylastiricam,illa bunu yazarakmi
yapmak zorundayim , grafiksel bisiler yokmu , kurupta kullanip ayar
yapabilecegim , yada kolay bi yol yokmu, arastiriyorum fakat bu iptables
fazla karisik gibi geldi bana...yada yeni oldugumdan dolayi ben mi
anlayamadim, yada Fedora2 zor bi seçimmi , daha stabil daha kolay biseyler
varmi,Duydugum kadariyla EASM diye bir sürüm varmis , 109$ a siparis verdim
bu isimi görürmü ki ? Bunu yapmak zorundayim , Kurmak yetmiyo , ayarlarini
yapmadan da bi isime yaramiyo , bi yardim edin...
Tesekkürler