[Linux] fedora core 3 açılmıyor

From: baran baran (somen_rain@yahoo.com)
Date: Sat 16 Oct 2004 - 00:08:41 EEST

merhaba
 mandrake 10 kuruluyken fedora 2.91'i kurdum ama
açılışta mandrakeyi(bootloader'i grup) görmedi.
Mandrake cd'sini giçbir paket seçmeden günçelledim bu
sefer lilo fedorayı görmedi. şu an mandrakedeyim
bootloader grup yaptım ve coreyi eklemek için şu
seçenekleri girdim:

 görüntü:/boot/vmlinuz
 kök:/dev/hda3(core buraya kurulu)
 sonuna ekle: devfs=mount resume=/dev/hda7
splash=silent(mandrakeninkiyle aynı busatır)

 bu şekilde kaydettiğim zaman açılışta kernel panik
hatası alıyom. onun bir üst satırında resuming
/dev/hda7 gibi bir mesaj var.
 core hda3'e kurulu mandreke hda6'ya swap hda7'de. ne yapmalıyım