Re: [Linux] Hep XP Olmuyormus Demek ki....

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Tue 30 Nov 2004 - 08:50:51 EET

Selamlar..

Oturuyordum, öldüm. Bilin bakalım neden öldüm. Cevap: Bindiğim uçak
düştü de ondan..

Verdiğiniz bilginin bundan fazlası yok. Elbette sorun bu değil, biz
fanilerin müneccimlik kabiliyetimizin olmaması asıl sorun.. İdare edin
artık...

Hangi dökümanı buldunuz. Ne yaptınız ? Çıkan hata nedir ? Log kaydı
filan yokmu ? Biraz bir şeyler söylerseniz birileri çıkar bir şeyler
söyler.

Saygı ve sevgiler..