[Linux] Hep XP Olmuyormus Demek ki....

From: T-u-N-i-X (tunix@raptiye.org)
Date: Mon 29 Nov 2004 - 22:15:00 EET

Merhaba,

Daha dün yazdığım mesaja maalesef kimse cevap bile vermedi. Bu kadar
yardımseverliği gruba pek yakıştıramadım. 2 gündür karın ağrısı bir
sorunla boğuşuyorum ve hiç adetim olmadığı için XP'den nete girip
çıkıyorum, işlerimi halletmeye çalışıyorum. Bilgisayarımda hep Windows
XP, hem Slackware Linux var.

Okulda PPPoE bağlantısı ile yurtlardan internet sağlayabiliyoruz.
Windows XP'de herşey sorunsuz çalışıyor şu anda.. Linux'da da
çalışıyordu. Onun çalışması için de zamanında ATM desteği vb ile kerneli
derlemem gerektiğini öğrenene kdr anam ağladı zaten... Arkadaş sağolsun,
Ileriseviye.org 'daki dökümanı gösterdi gene listeden bir yardım
alamamıştım.

Bu kez daha acayip bir sorun var ve nedenini bulamıyorum. Linux normal
çalışırken, haftasonu bilgisayarımdaki soft modemi ve touchpad'in
kaydırma kısmını da çalıştırmak için bir döküman buldum. Gerekli şeyleri
yaptım ve onları da çalışır hale getirdim. Keyiflendim herşey sorunsuz
çalışıyor diye... Sonra okula geri döndüğümde PPPoE'de sorun var
sanıyordum, ama XP'den sorunsuz girebiliyordum. Yani Linux'da yaşadığım
şu sorunu, XP'de bir kez olsun yaşamadım herşey tıkır tıkır çalışıyor
(ki bunu da kendime yediremiyorum).

adsl-start komutu TIMED OUT diye hata verip duruyor ve ne denediysem de
olmadı. Kerneldeki seçimlerimi kontrol ettim, farklı ve yeni birşey
yok.... Bari bu kez yardımcı olun... Teşekkürler.