[Linux] Aynı dosyaya birden fazla istek

From: Serdar Şahin (serdar@hebux.com)
Date: Tue 23 Nov 2004 - 21:08:03 EET

Merhabalar,

Sunucumda aynı dosyaya, aynı istemciden birden fazla istek gelmesin istiyorum, gelenleri redirect etsin yada redetsin..

Bunu ip bazında değil ama istemci bazında yapabilir miyim? Eğer istemci bazında mümkün değilse ip bazında nasıl bunu yapabilirim?

.zip uzantılı dosyalara bu kuralı atamak istiyorum nasıl yapacağım?

Şimdiden Teşekkürler,

Serdar Şahin..