[Linux] nt4 domainine bağlanmak

From: Osman Yozgatlıoğlu (osman.yozgatlioglu@datassist.com.tr)
Date: Tue 23 Nov 2004 - 14:05:16 EET

Selamlar arkadaşlar,

Yerel ağa bir debian masaüstü eklemek istiyorum. ağda dosya sunucu
olarak samba 2.x, şifreler için de nt4 domain controller kullanıyoruz.

Bu bilgisayarın erişim haklarını nt4 üzerinden alması için ne yapmam
gerekiyor.
"nt4 domain member linux" anahtar kelimeleriyle google içinde arama
yaptım, domain'e girmek için samba kullanılıyor ama, o bilgisayara login
olmak için nt4'ü nasıl kullanacağımı çıkaramadım.

Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler,
Osman