Re: [Linux] Garip ses problemleri

From: Bayram Tamer Gunes (btgunes@gmail.com)
Date: Tue 23 Nov 2004 - 01:39:21 EET

hotplug sistemde blacklist diye bir listeye bakar (muhtemelen
/etc/hotplug/blacklist ). oraya hotplug tarafindan kullanmak
istemediginiz modullerin isimlerini ekleyebilirsiniz. tabii bu bir
quick and dirty cozum :( . daha iyi nbi yontem ben de bilmiyorum ..

Emre Kadıoğlu wrote:

>Modprobe.conf u yeni baştan bütün sisteme göre düzenledim ve sonra
>hotplugu açılışta devre dışı bıraktım herşey çalışmaya başladı fakat
>meraek ettiğim şey neden durduk yerde böyle bir şey oldu ve neden

durduk yerde biraz zor belki de debian arka planda biseyler yapiyordur
size sormadan . acaba bios ayarlari veya bttv kartin slotunu
degistirdiniz mi yakinda ? ya da yeni pci device takip cikarttiniz mi ?