Re: [Linux] Garip ses problemleri

From: Emre Kadıoğlu (emrek@gawab.com)
Date: Tue 23 Nov 2004 - 00:25:44 EET

Modprobe.conf u yeni baştan bütün sisteme göre düzenledim ve sonra
hotplugu açılışta devre dışı bıraktım herşey çalışmaya başladı fakat
meraek ettiğim şey neden durduk yerde böyle bir şey oldu ve neden
hotplugı kapatmak zorunda kalıyorum hotplug açılışta
başlarsa /proc/asound/cards değişmiyor birincil tv kartı oluyor fakat
hotplugı disable ettiğim zaman istediğim gibi oluyor. Bunu hotplug a
anlatmanın bir yolu yokmudur