RE: [Linux] Divx player

From: Aykut YILDIZGORUR (aykuty@tepemobilya.com.tr)
Date: Thu 18 Nov 2004 - 16:47:54 EET

vestel ve philips bence ihtiyaclari tam anlamıyla karsiıyamıyor.. üstelik
onlarda ucuz degil.. hatırladıgım kadarı ile 250 milyon idi. bu paraya 5.1
on board ses kartlı ve tvoutlu bir makinayı monitorsuz toplamak m umkun.
hardıskte sorun degil. 1-2 gb lik bir disk yeterli. 5.1 ses linuxde
calisiyor tv-out da oyle. vestel ve philipsin altyazı sorunu ve codec sorunu
var. her filmi izlemek mümkün olmuyor en kötü tarafı ise altyazılar siyah
kısma gelmiyor yani ekranın ortasında kalıyor. uzaktan kumanda ise programa
baglı.. uygun bir program arıyorum.. bence olursa 50-100 milyon fazla verip
boyle bir sisteme sahip olmak cok daha kullanıslı olur. codec bagımlılıgı
olmadan ve yeni firmware nezaman cıkacak diye beklemeden.. bu ozgurlugu 100
milyon daha fazla para alabileceksem hic dusunmem...