Re: [Linux] Divx player

From: Namik SARI (grup@gnoft.com)
Date: Thu 18 Nov 2004 - 14:40:41 EET

Bende bir ara dusunmustum boyle birsey yapmayi ama geregi olmadigini anlayip
vestel in divx playerini almistim.

Nedenine gelince;

- Dvd mevzusuna el atacakmisin ?
- TV out olayini nasil cozeceksin
- Kumanda olayini tum fonksiyonlariyla nasil halledeceksin?
- AC3 ve 5.1 olayina girmek istersen ses karti isi ne olacak?
- Hadi hepsini hallettin maliyeti ne olacak?

Hobi olarak ugras derim ama keyifle birseyler izlemek istersen bir hardware
divx player al derim.

Sevgilerle.

Namik SARI
GNOFT ARTWARE