Re: [Linux] Divx player

From: Zeki ÇATAV (zcatav@isnet.net.tr)
Date: Thu 18 Nov 2004 - 13:55:02 EET

Aykut YILDIZGORUR wrote:

>Merhaba Arkadaslar,
>
>gecenlerde divx player almaya karar vermiştim fakat bu aletlerin henuz
>yeteri kadar iyi olmadıklarını anladım ve fiyatıda goz önüne alinca ucuz bir
>notebook veya bir mini-pc den kendi divx-dvd playerımı yapmaya karar verdim.
>
>uzaktan kumanda için bir devre ve linux programını buldum fakat en önemli
>kısmı eksik :) bir divx-dvd player programı bulamadım. biliyorum pek cok
>güzel player var ama bunlar benim ihtiyaclarımı karsılıyamıyor.
>
>benim istedigim program kısaca su sekilde calismalı.
> [...]
http://www.google.com/custom?domains=DistroWatch.com&q=DivX&sitesearch=DistroWatch.com&sa=Search&client=pub-2079470915748165&forid=1&ie=UTF-8&oe=UTF-8&cof=GALT%3A%23FFFFFF%3BGL%3A1%3BDIV%3A%23990000%3BVLC%3AFFFFFF%3BAH%3Acenter%3BBGC%3A000000%3BLBGC%3AFFFF99%3BALC%3ACC0000%3BLC%3ACC0000%3BT%3ACCCC66%3BGFNT%3ACCCC99%3BGIMP%3ACCCC99%3BFORID%3A1%3B&hl=en
linkinde belki işinize yarayacak birşeyler vardır, örneğin JUSIX,
geekbox, dyno:bolic v.b..

--
Zeki Çatav
zcatav@isnet.net.tr