[Linux] Divx player

From: Aykut YILDIZGORUR (aykuty@tepemobilya.com.tr)
Date: Thu 18 Nov 2004 - 13:43:04 EET

Merhaba Arkadaslar,

gecenlerde divx player almaya karar vermiştim fakat bu aletlerin henuz
yeteri kadar iyi olmadıklarını anladım ve fiyatıda goz önüne alinca ucuz bir
notebook veya bir mini-pc den kendi divx-dvd playerımı yapmaya karar verdim.

uzaktan kumanda için bir devre ve linux programını buldum fakat en önemli
kısmı eksik :) bir divx-dvd player programı bulamadım. biliyorum pek cok
güzel player var ama bunlar benim ihtiyaclarımı karsılıyamıyor.

benim istedigim program kısaca su sekilde calismalı.
sistem sadece divx ve dvd için gerekli servisler ile calisacak. flluxbox
gibi kucuk bir x sunucusu calisacak ve bir program (muhtemelen player)
takılan cdleri bekliyecek. bir cd takılınca dosya uzantısına veya turune
göre otamatik calismaya basliyacak ve uzaktan kumanda ile yonetilebilecek.

buna benzer bir program var adı movix di sanırım fakat bu film cdsi ile
birlikte yukleniyor ve calisiyor.

buna benzer bir proje biliyormusunuz? buna benzer bir deneyiminiz oldumu?

yardımlarınız içim çok teşekkürler.
aykut