Re: [Linux] Suse 9.1

From: healov (hardheart@gmail.com)
Date: Wed 17 Nov 2004 - 12:49:14 EET

Dediklerinizi yaptım. Suse'nin Yazılım kısmında soyle bir hata alıyorum
Medyadan dosya okunamıyor(Error:No proposal) diye.. Bu hata yuzunden
kuruluma devam etmiyor. Belki gosterdigim dosyalrın izinlerinde sorun
vardır dedim. Hepsini alt klasorlerle beraber 777 noduna ayarladım.
Yine hatayı aldım. Nerede yanlıs yapiyorum acaba?

On Mon, 15 Nov 2004 04:31:26 -0800 (PST), Engin Kuzu
<enginkuzu@yahoo.com> wrote:

> Galiba cd lere yazmana gerek yok. Boot dizini
> alt&#305;ndaki boot.iso dosyas&#305;n&#305; cd ye yaz.
> Kurulum kayna&#287;&#305; için diskte dosyalar&#305;n
> oldu&#287;u bölümü göstermen yeterli. Tabi öncesinde o
> bölümü elle ba&#287;laman gerekiyor. Yanl&#305;&#351;
> hat&#305;rlam&#305;yorsam!

Paylaşmak güzeldir.