Re: [Linux] vmware veya wine'de lp0,parport0 eriºimi

From: Emre Kadioglu (emrek@gawab.com)
Date: Tue 16 Nov 2004 - 23:21:35 EET

derleyinicinizin çekirdeğin derlendiği derleyiciyle aynı sürüm olmaması
yüzünden vmware configi her seferinde yeniden çalıştırıyor olmanız
gerekmektedir hatta vmware-config.pl dediğiniz zaman size bir uyarı
verir ikinci soruydu sanırım orda hangi derleyiciyi kurmanız gerektiği
yazar sonra da apt-get install gcc-3.3 şeklinde kurarsınız gcc-3.3 ü
örnek verdim sizde hangisiyse ordan kurarsınız parelel port da da wine
ın config dosyasında başka bir paralel port aygıtına yönlendirilmiş
olabilir mesela linux /dev/lp1 i kullanıyordur wine ın
dosyasında /dev/lp olarak belirtilmiştir buradan düzeltirseniz çalışır
vmware de de benzer bir sorun olabilir bunun için edit virtual
machines... bölümünü biraz kurcalarsanız bulabilirsiniz