Re: [Linux] suse'den fedoraya gecis

From: Enver ALTIN (ealtin@parkyeri.com)
Date: Sat 13 Nov 2004 - 15:53:17 EET

Merhaba,

On Sat, 2004-11-13 at 15:44 +0200, Umut wrote:
> Debian ve Fedora'ya nedense isinamadim. Debian'i bir kac kere kurdum
> kullandim. Ama fedora ile surekli muhattapim. Neden fedora olmasin
> derseniz:

Bunu da ben yazmıştım:

        http://skyblue.gen.tr/sunumlar/slackware/

bunu da:

        http://skyblue.gen.tr/blog/debian.html

Kendi kullandığı sistemde bir süre Debian kullanmayı başarmış eski bir X
dağıtımı kullanıcısı, geri dönmez.

Fedora konusunda Devrim'in sarfettiği bölüme katılıyorum, Fedora
yaklaşık olarak Debian unstable ile kıyaslanabilir, fakat şimdilik
Debian unstable kadar kapsamlı değil (paket sayısı ve kalitesi açısından
bakarak yazdım bunu).

İyi bayramlar,

--
Enver ALTIN                   |        http://skyblue.gen.tr/