Re: [Linux] Fw: Mod Referrer

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Tue 09 Nov 2004 - 16:44:36 EET

Merhaba,

On Tue, 9 Nov 2004, Serdar Şahin wrote:

> Tamam o kadarını bilen yapsın. Yani mümkün mertebe engellemek istiyorum..
> Yine de yapmam mümkün mü?

Ya aslinda benim uzmanlik alanima girmiyor ve konusmanin basini
kacirdim ama..

www.xxx.com.tr/indir/x.mp3

Dosyasinin sadece sizin sunucunuzdan gelen isteklere yanit vermesini
istiyorsunuz, degil mi?

Soyle yapabilirsiniz (tamamen sesli dusunuyorum diyebiliriz) :

www.xxx.com.tr/indir/index.php

Dosyasini olusturursunuz. Siz kullaniciya o anda bir oturum acarsiniz PHP
ile. O oturum numarasini bir sekilde kullanip dosyayi iletmeyi
deneyebilirsiniz.

Ornek:

www...../index.php?sess_id=123103dlkl1231231vsvsvs&file_id=2

Bu session_id'nin aktif olup olmadigini yaratacaginiz gecici bir tablo ile
veritabanindan kontrol edebilir, eger dogru ise dosyaya
yonlendirebilirsinz:

Bir ornek daha:

http://www.xxx.com.tr/indir/isos/fcbidibi.iso?auth=%2F1100094297%2Fcd86b9bd31f384d236286779db3b28f743603859%2F3841302%2F9949

Ha bunun baska bir yontemi vardir, o zaman bilemem tabii...

--
Devrim GUNDUZ
devrim~gunduz.org				devrim.gunduz~linux.org.tr