Re: [Linux] Dosya Sistemim Goctu..! :((

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Thu 04 Nov 2004 - 23:23:39 EET

Dediğiniz gibi yaptım ve oldu. Teşekkür ederim. 2. CD'nin boot
edilebilir olduğunu bilmiyordum ama bu özellik çok hoşuma gitti. Bu
arada diski mount ettikten sonra chroot yaparak diskime geçtikten sonra
fsck yaptım. Bunun zararlı olduğuna dair bir mesaj aldım. Böyle
yapmamalı mıydım ? Teşekkürler tekrar..

Alper KANAT
http://raptiye.org