Re: [Linux] Dosya Sistemim Goctu..! :((

From: T-u-N-i-X (tunix@raptiye.org)
Date: Thu 04 Nov 2004 - 15:37:59 EET

Hatayı not alıp buraya yazacağım. Root kullanıcısının dil ayarları
/etc/profile 'ın içine yazdığım için tüm sistemle birlikte tr_TR olarak
ayarlı.. (Kullandığım dağıtım Slackware Current bu arada)

Ilk kez bu kadar kötüsü başıma geldi.. Orada root şifresini yazdığımda 1
hata mesajı yazdı.. Sonra gene reboot oldu.. Ben en iyisi tüm hata
mesajlarını yazayım sizlere... Durduk yere niye böyle birşey olsun ki
tekrar kurulum yapmak istemiyorum, yapmam gereken çok şey vardı..