Re: [Linux] alsa birden fazla ses sorunu

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Mon 01 Nov 2004 - 09:04:34 EET

Selamlar..

Cekirdekte bolca sinyal isleme kodu var ve bu da dogal zaten. ARTS/ESD
olayinda, sorun su. ALSA/OSS cihaz seviyesinde destek saglarlar. ARTS ve
ESD ise ses destegini daha ust seviyede sunar. Mesela Network Access
(Terminal Serverde tum sesler sunucudan ciksaydi ?) mesela ACL, mesela
cozunurluk degistirme vs. vs. ARTS veya ESD bunlarin nekadarini ne kadar
yerine getiriyor ayri bir soru ama bunlarin varlik sebeplerini boyle
ozetleyebiliriz.

Saygi ve sevgiler..