[Linux] cd yazici ve pci ses kartı tanıtımı

From: mete eren (meteeren@yahoo.com)
Date: Mon 01 Nov 2004 - 08:48:47 EET

günaydın ,

cd yazıcı tanıtımı işlemini nasıl yapabilirim? belgeler.org'da cd yazıcı kullanımına ilişkin ayrıntılı dökümanı okudum ama tanıtımından bahsetmiyor. creative vibra 128 pci ses kartı var sisteme tanıtmak için ne yapmam gerekiyor? isa ses kartları için pnpdump kullanıyordum ama pci ses kartı hiç tanıtmadım :(

mandrake ve slackware sürümlerinde işlemleri nasıl gerçekleştirebilirim.

iyi günler..