[linux-baslangic] Linux donuyor

From: Ahmet Aksoy (ahmetax@axtelsoft.com)
Date: Mon 31 May 2004 - 22:48:06 EEST

Merhaba,
Yıllardır sorunsuz kullandığım linux makinam, birkaç gündür
durup dururken kitlenmeye başladı.
Bu makinayı internet paylaşımı için kullanıyorum. Kitlendiğini de
internet bağlantısının kesilmesinden anlıyorum.
Görünürde birşey yok. \var\log\messages dosyası temiz.
Sorun büyük olasılıkla donanımla ilgili.
Makinayı kapatıp tekrar açınca, sistem dosyalarını düzenledikten
sonra, normal çalışmaya başlıyor. Bu tür bir sorunu yakalamanın
pratik bir yöntemi var mı?
Makina P1-300MHz-48MB HD:8GB Dağıtım: Mandrake 9.2