[linux-baslangic] Re: vmware

From: Umit Bozkir (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Mon 31 May 2004 - 22:39:54 EEST

 Makinanizi acip-kapatma icin bir engeliniz yoksa Gnu/Linux u diskinize
kurun derim.Vmware ile ugrasmak heleki yazilimi lisansli almayip sagdan
soldan crack,cdkey aramak beyhude ugrasmaktan baska nedir?Eger boyle bir
programi denemek istiyorsaniz muhtelif zamanlarda dergilerle birlikte
dagitilian demolari deneyin.Gnu/Linux u hangi amacla kurmak istediginizi
sorar,takildiginiz yerlerde -gerekli arastirmayi yapip,dokumanlari
okuduktan sonra- sorarsaniz size daha cok yardimci olunabilir.Belki diske
kurmayi riskli buluyorsunuz (cdden calisan dagitimlar size gore).Belki
bazi isleriniz icin 2 isletim sistemine ayni anda ihtiyac duyuyorsunuz (2.
bir makina ile daha saglikli sonuclar elde edersiniz).
Tum bu ve benzeri sebepler icin vmware en son dusunulmeli diye
dusunuyorum.
Saygilar.

 On Mon, 31 May 2004, ali abbas ciftci wrote:

> Arkadaslar merhaba,
> win 2000 icin vmware i ucretsiz indirebilecegim bir yer var mi? linux kuracagim belki bulurum umuduyla bir sorayim dedim.
> Selamlar,

> Bu listeden cikmak icin

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin