[linux-baslangic] Re: Ses Karti Surucusu

From: Umit Bozkir (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Sun 30 May 2004 - 00:35:24 EEST

 Merhaba,alsaconf u root olarak calistirdiktan sonra (program,ornek ses
dosyasi calip,ayarlari kaydettigini soyledikten sonra) yast/yast2 yi
calistirip ses kartinizi ayarlamaya calisin.Muhtemelen yast
ayarlayacaktir.
Yast in ayarlayamamasi ihtimalinde ise biraz arastirmaniz
gerekecek.Anahtar kelimeler yast,alsasound,init.d .
/etc/modules.conf ve /etc/modprobe.conf ile ilgili kisim kernel 2.4 ile
2.6 arasindaki ve ya dagitimlar arasindaki farkliligi arastirmayi
gerektiriyor sanirim.
Denemelerinizden hicbir sonuc alamazsaniz,/etc/modules.conf icine
  alias snd-card-0 snd-emu10k1 yazmayi deneyin derim.
Kolay Gelsin...

On Sat, 29 May 2004, Duygu Idemen wrote:

> Yardiminiz icin cok tesekkur ederim.Dediginiz gibi root ile alsaconf'u
> calistirdigimda artik ses gelmeye basladi.Fakat bilgisayari kapadigimda
> butun bu alsaconf ayari kayboluyor.Tekrar root haklari ile ayarlamak
> zorunda kaliyorum. /etc/modules.conf dosyasinin icerigi ise
> bombos.Galiba onun yerine /etc/modprobe.d dizini ve icinde de sound ve
> sound.- adli dosyalar var. sound dosyasinin icerigi;
>
> alias snd-card-0 snd-emu10k1
> alias sound-slot-0 snd-emu10k1
>
> seklinde.Ayrica alsaconf ile modulleri yuklemeden once lsmod ciktisi
> [...]

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin