[linux-baslangic] seelaam

From: dssadsa aasad (asicoder@hotmail.com)
Date: Sat 29 May 2004 - 15:06:44 EEST

merhaba
ben bilgisayarıma red hat 9.0 kurdum basta hersey yolunda gitti ve kurulumu
tamamladım fakat sonradan kurulum sırasında verdiğim kullanıcı adı ve
sifreyle sonradan açılışdaki kullanıcı adı ve şifre uyuşmazlığı ortaya çıktı
ve linuxu maalesef kullanamadım bu sorunumu nasıl halledebilirim bide
linuxle birlikte windows xp kurmaya kalktığımda boot screen ortaya geliyor
win xp yi sectiğimde bilgisayar yeniden başlatılıyor win ve linux u nasıl
kullanabilirim yardım ederseniz sevinirim

saygılarımla