[linux-baslangic] linux o kadar saglam ve kararli mi?

From: Özgür YILDIRIM (ozgur.yildirim@emo.org.tr)
Date: Fri 21 May 2004 - 15:08:31 EEST

Merhaba,

Gecenlerde tekrar linux'u kullanmaya ba=FElad=FDm. Daha =F6nceleri birka=E7=
 denemem=20
olmu=FEtu.=20
Birka=E7 g=FCnd=FCr evde oldu=F0um i=E7in s=FCrekli bilgisayar ba=FE=FDnd=
a yeni =FEeyler=20
ke=FEfetmeye =E7al=FD=FE=FDyorum.
Ama benim bilgisayar=FDmdan m=FD kaynaklan=FDyor bilmiyorum s=FCrekli ola=
rak=20
kitleniyor. Bug=FCn 2-3 kez kitlendi.
=D6rne=F0in 5 dakika =F6nce liste ar=FEivine ula=FEmaya =E7al=FD=FE=FDrke=
n May=FDs'=FD t=FDklad=FDm ve=20
bilgisayar tak=FDld=FD kald=FD.
Bundan =E7ok daha s=FDk olarak habire bir program "KDE =C7=F6k=FC=FE=FC..=
=2E vs.." =FEeyler=20
yaz=FDp kapan=FDyor.=20
Veya bir rpm paketine t=FDkl=FDyorum "KDE=DDnit ... ba=FElatamad=FD" diy=
or ama 5 dakika=20
sonra t=FDklay=FDnca =E7al=FD=FEabiliyor.
Gnome aray=FCz=FCnde de ayn=FD sorunlar oldu.
Linux ger=E7ekten s=F6ylendi=F0i kadar g=FCvenilir ve kararl=FD bir siste=
m mi? Son=20
g=FCnlerde s=FCrekli olarak "reset" d=FC=F0mesini kullanmak zorunda olunc=
a bende=20
=FE=FCpheler do=F0maya ba=FElad=FD.
Windows'da bile bu kadar =E7ok sorun olmuyordu.
Yoksa bu sadece benim kulland=FD=F0=FDm sisteme =F6zg=FC bir =FEey mi?

=D6zg=FCr

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin