[linux-baslangic] KMail - System Tray Ikonu

From: Ergin ALTINTAS (ealtintas@dho.edu.tr)
Date: Fri 21 May 2004 - 13:38:02 EEST

Arkada=FElar i=E7inizde KMail kullananlara bir sorum olacak. Normalde KBiff=
=20
KShowMail vb.. programlar ile surekli epostam gelip gelmedigini kontrol=20
ediyorum ancak butun bu programlar tam istedigim gibi kullan=FD=FEl=FD gelm=
ediler=20
bana. Bi ara KMailimi 2. masa=FCst=FCne ta=FE=FDm=FD=FEt=FDm, belli bir s=
=FCre sonra KMail=20
kendisini Sistem =C7ekmecesine bir ikon olarak att=FD ve ikon =FCzerinde ka=
=E7 tane=20
okunmam=FD=FE mailim oldu=F0unu yazd=FD... :)) Yani tam benim istedi=F0im =
=FEey ikona=20
t=FDklad=FD=F0=FDmda KMail ekran=FD kaplad=FD.=DDkona tekrar t=FDklad=FD=F0=
=FDmda ise KMail=20
ekrandan ve G=F6rev =C7ubu=F0undan kayboldu, sadece sistem =E7ekmecesindeki=
 ikon=20
kald=FD (Tam istedi=F0im =FEey) Fakat bunu sadece Kmail a=E7=FDkken yeni bi=
r eposta=20
geldi=F0inde yap=FDyor, ben ise bu =F6zelli=F0i s=FCrekli kullanmak istiyor=
um. Kmail in=20
men=FClerinde bununla ilgili bir ayar bulamad=FDm... K=FC=E7=FCltme d=FC=F0=
mesine ya da=20
kapat d=FC=F0mesine bast=FD=F0=FDmda KMail'in sistem =E7ekmecesine ge=E7mes=
ini nas=FDl=20
sa=F0lar=FDm?

Not: Mandrake 10.0 O.Ed. kullan=FDyorum.

Ergin
=2D-=20
www.ergin.altintas.org
---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin