[linux-baslangic] Re: tar nasýl kullanýlýr?

From: Oguz I. Emlik (oguzemlik@comu.edu.tr)
Date: Fri 14 May 2004 - 23:37:53 EEST

> merhaba!
merabalar;

> suse linux kullan=FDyorum, rpmleri a=E7makta-y=FCklemekte
> sorun ya=FEam=FDyorum. tar uzant=FDl=FD bir dosyay=FD a=E7t=FD=F0=FDmda
> i=E7indekileri nereye kopyalayaca=F0=FDm ve windowstaki gibi
> =F6nce zipli dosyay=FD extract edip sonra setup gibi bir
> dosya =E7al=FD=FEt=FDrmam gerekiyor mu yoksa sadece kopyalamak
> yeterli mi? oyunlar ve programlar nereye(hangi dizine)
> kopyalanmal=FD?
> yard=FDmlar=FDn=FDz i=E7in =FEimdiden te=FEekk=FCrler.

paket i=E7erisinde genelde readme dosyalar=FD olur. oradaki y=F6nergeleri t=
akip edin=20
bence. cunku her tar dosyas=FD i=E7erisinde illa kurulum gerektiren bir pak=
et=20
olamaybilir. readme dosyalar=FDnda genelde ne yapman=FDz gerekti=F0i yazar.=
=20
kolay gelsin.
---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin