[linux-baslangic] iptables sorunu

From: Nazgul (linux@hebux.com)
Date: Fri 14 May 2004 - 16:05:04 EEST

red hat 9.0 kurulu sistemde lokkit ile iptables ayarı yapıyorum fakat geçerli olmuyor. Başka bir iptables ayarı yaptıran bir program varmı acaba ? Elle ayarlama yapmayı bilmiyorum. Ayrıca servicelleri restart ettirin flan demeyin onları denedim. Belki farklı bir isimle kaydediyosa onu yükleme seçneğini söylerseniz sevinrim..
Birde ssh ile root acc sini nasıl kapatabilirim root adını mesela ahmet diye nasıl değiştirenbilirim. root haklarına sahip olan başka bir user olacak root diye account olmayacak..
---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin