[linux-baslangic] debian da kullanici olarak halt-reboot vs

From: Emre Kadioglu (emrek@imeyil.com)
Date: Thu 13 May 2004 - 18:42:34 EEST

Merhaba Debian sarge yukledim ama bilgisayari sadece root olarak
kapatabiliyorum ya da yeniden baslatabiliyorum
normal kullanici olarak bilgisyara reboot halt shutdown komutlarini
verebilmem icin ne yapmam gerekir.
kullaniciyi /etc/group daki butun kullanicilara ekledim.
/sbin icerisindeki reboot halt komutlarini chmod a+rwx yapip /usr/bin ve
/bin e linkledim google da aradim bisi bulamadim ne yapmam gerekir
yardimlariniz icin simdiden tesekkurler

iyi calismalar
---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin