[linux-baslangic] Re: intel eth. kartı

From: enginaar© (engin@saroz-life.com)
Date: Tue 11 May 2004 - 12:04:40 EEST

Onlar için yazılmış Control Paneller biliyorsanız neden olmasın.

Kullandığım web server'da hala 7.2 yüklü ve hiç memnun değilim devamlı
çöküyor, hackerlar girip çıkıyor felan. Sürümleri güncelleyemiyorum da,
çünkü kullandığım CP'nin şu anki sürümü daha ilerisini desteklemiyor. Yeni
bir CP buldum FreeBSD veya RedHat'ta çalışıyor. FreeBSD konusunda da pek bir
bilgim olmadığı için RedHat kullanmak daha kolay geliyor. Bunun için tavsiye
edebileceğiniz güvenlik uygulamaları var mıdır?