[linux-baslangic] Re: Linux makinadaki scripti uzaktancalistirmak??

From: AK (a.kayaalp@denker.com.tr)
Date: Mon 10 May 2004 - 18:39:31 EEST

> arkadaslar slm,
Merhaba,

> datalarım bir linux server'da mysql üzerinde duruyor.bu datalara delphi
ile
> yazdığım bir program ile ulaşıyorum. belli aralıklar ile datalarımın
> yedeğini almak istiyorum. linux makinada bulunan bir backup scriptini
delphi
> uzerinden nasıl tetikleyebilirim??

Cron kullansanız?

yedeği linux makina üzerinde oluşturduktan sonra orada tutmayacağım.yani
yedek scriptini tetikleyip yedeği alip sonra ftp üzerinden başka bir
makinaya aktarmayi planliyorum. Ama burada söylenenler doğrultusunda yeni
bir stratejide gelistiribilirim gibi gorunuyor.
tesekkurler....

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin