[linux-baslangic] Re: Linux makinadaki scripti uzaktan calistirmak??

From: Hasan AHLATCI (hasan@ahlatci.net)
Date: Mon 10 May 2004 - 16:15:25 EEST

Merhaba ,
    rlogin isini gorecektir. delphi ile yazdigin program ne zaman istersen
rlogin ile linux serverin uzerinde ki bir komutu calistirabilir.tabi linux
serverin uzerinden rlogin ile baglanilmasina izin vermen
gerekecektir.Guvenlik aciklarini sen dusun istersen.O konuda yorum yapmak
bana dusmez..

komut ile ilgili detaylari man rlogin diyerek alabilirsin..