[linux-baslangic] Linux makinadaki scripti uzaktan calistirmak??

From: AK (a.kayaalp@denker.com.tr)
Date: Mon 10 May 2004 - 14:26:05 EEST

arkadaslar slm,
datalarım bir linux server'da mysql üzerinde duruyor.bu datalara delphi ile
yazdığım bir program ile ulaşıyorum. belli aralıklar ile datalarımın
yedeğini almak istiyorum. linux makinada bulunan bir backup scriptini delphi
uzerinden nasıl tetikleyebilirim??
tüm arkadaslara tesekkur eder saygılar sunarım

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin