[linux-baslangic] Re: linux baslangic

From: Kevser Gocmen Topal (kevser@boun.edu.tr)
Date: Mon 10 May 2004 - 16:51:48 EEST

Merhaba
bende yeni basladim
senden belki biraz daha eski
kitaba ihtiyacin yok aslinda Linux kendi icinde kendi kitaplari (klavuz
sayfalari) ile geliyor.

Ama ogrencilikten kalma aliskanliktir, ben elle tutulur dokuman istiyorum
dersen
ya netten indir ve bas yada Gorkem Cetin in Linux Doktoru diye bir kitabi ve
baska kitaplari var bence hosuna gidecektir.

Kolay Gelsin

--
Kevser Gocmen Topal
Bogazici University