[linux-baslangic] linux baslangic

From: Birol Ugurlu (biu@teleservice.com)
Date: Mon 10 May 2004 - 13:17:23 EEST

Merhaba arkadaşlar,
Ben bir haftadır linux kullanıyorum değemiyeceğim cünku yeni kurdum
.Birşeyler öğrenebilirim diye bu gruba uye oldum fakat konuştuklarınızdan
bir şey anlamıyorum sızın aynı dili konuşanbilmek için (başlangiç) ne
yapmam gerekiyor kitap önerileriniz varsa cok iyi olur .
Veya istanbul adadolu yakasında bildiğiniz güzel kurslar olabilir.
Ben microsoftan MCSE aynı zamanda MCAD . net unvanım var ama bu aralar
lınux cok dikkatimi çekmeye başladı ciddi olarak bu işe eğilmeği
düşünüyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Kolay gelsin

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin