[linux-baslangic] Re: Ekran tazeleme hiziniayarlayabilecegimbiraraç var mi?

From: Bensan Sarper Sonal (bensansonal@linux-sevenler.org)
Date: Mon 10 May 2004 - 00:10:07 EEST

Merhaba,

Monitör tahmininizin aksine 19" ya da 21" değil. 17" :-)

Monitörüm Samsung Syncmaster 700P Plus...

Şimdiki durum:
Ekran tazeleme hızı ve çözünürlük sorunları devam etmekte.

Çözünürlüğü değiştirince aşağıdaki araç çubuğu yok olmakta.Tam olarak ifade
etmem gerekirse 1152*864 de sistem açılınca örneğin çözünürlüğü 1024*768'e
düşürmeye kalktığımda yeni çözünürlük alanına tüm masaüstünü uydurmak yerine
1152*864lük masaüstünün 1024*768lik herhangi bir kısmını alıp ekrana
vermekte. Yani sanal ekran vakası ortaya çıkmakta. Bu yabancı olduğum birşey
değil. Ekran kartımın w9x sürücüleri TV outta bana aynı imkanı veriyordu.
Fakat fareyle oynadığımda bu sanal ekranı hareket ettiremiyorum. Ki sanal
ekranı hiç istemiyorum :)

Ekran tazeleme hızında ise 1152*864'de 74Hz, 1024*768'de ise 84Hz'in üzerine
çıkamamakta.
(1152*864 için Debian bana "75 Hz'de çalıştırıyorum" derken monitörüm
"74Hz'de çalışıyorum" diyor :-)

İlginiz için teşekkür ederim...

Saygılarımla
Bensan Sarper Sonal

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin