[linux-baslangic] Re: NVU'yu deneyen varmıdır?

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Sat 08 May 2004 - 21:43:01 EEST

On Cts, 2004-05-08 at 20:28 +0300, Volkan YAZICI wrote:
> merhabalar,
Merhaba,

> bu tartismaya tuz biber olmak istemedim ama sanirim bir seyler yazmadan da
> edemeyecegim. ilk once Enver Bey'in dediklerine sonuna kadar katiliyorum.
> kodun sunacagi esnekligi size hicbir WYSISYG programi sunamaz.
                                           ^
ayıp ayıp yanlış yazmışsın :))

> [...]
> m$ sitesini frontpage ile mi tasarliyor? yada adobe, golive; macromedia
> dreamweaver ile mi? gelin biraz gercekci olalim, eger bir WYISWYG programi
> kullaniyorsaniz yapabilecekleriniz onun "what it sees" (onun ne gordugu) ile
> sinirlidir, sizin degil ;)
>
> ben hep tasarimlarini dahiyane buldugum mit.edu ve yahoo.com'u tasarima
> gonul adamis (!) arkadaslara ornek olarak veririm. iste html boyle yazilip,
> css boyle kullanilir. hem de bandwidth canavari resimler, makinade cpu
> birakmayan flash animasyonlari olmadan da.

Evet, gerçekten büyük siteler pek uçan-kaçan animasyonlar filan
içermiyor (reklamlar dışında). Bu arada bildiğim kadarıyla Yahoo!
sayfalarını uzun zamanlar C ile hazırlıyordu ve yanlış hatırlamıyorsam 2
yıl kadar önce PHP'ye geçmişlerdi (daha dün ne yediğimi hatırlamıyorum,
o nedenle atıyorum şuan :)).

> nacizane goruslerim de umarim kullandigim igneli dil kimseyi ongorulenin
> otesinde rahatsiz etmemistir, iyi calismalar.
>
> P.S. sunu da iddaa ediyorum: bir WYISWYG editorun tum sinirlarini ogrenmekten
> daha kisa surede html ve css ogrenin, oyle bir siniriniz olmasin!
>
> Kendime Not: listeye bu baslikli bir mesaji 3. kez atisim, her sene boyle bir
> WYISWYG editor firtinasi kopuyor ve ben her ne hikmetse kendimi bir anda
> bu curcnada buluyorum. derhal bu mesaji to-be-forwarded'a at.

Ben şahsen Dreamveawer'ı bile kod yazma durumunda kullanıyorum :) Bizim
firmadan yeni başlayan bi çocuk var, site tasarımı yapmaya çalışıyor
zavallı (frontpage bulmuş bi yerden)

P.S. Volkan sen Ankara'ya ne zaman geliyorsun ?

--
Erçin EKER
UIN     : 82166138

Born to use Debian

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part