[linux-baslangic] Re: NVU'yu deneyen varmıdır?

From: C.Hakan POLATKAN (hakanpolatkan@efsanelinux.org)
Date: Sat 08 May 2004 - 01:00:38 EEST

Merhaba,

nvu'yu 0.17 surumunden beri inceliyorum. Su anda cok fazla bug
bulunmakta ve bence olmasi gereken ozellikler ise bulunmamakta... :)

Tablo tasarimlari olsun, previewler olsun beni hic tatmin etmedi. Ayni
zamanda form bilesenleri gibi ogelerin ozelliklerinin ayarlanmasi
bekledigim kadar kolay ve guzel degildi.

Sonuc olarak nvu'nun bence kullanilabilir (yani dreamweaver'a benzer
sekilde kullanilabilir) olmasi icin daha cok zaman var. 1.x surumlerini
bekleyecegiz gibi gorunuyor. Benim istegim Quanta, Screem ya da
BlueFish'ten kolayca ayirt edilebilecek ozelliklere sahip olmasi... su
anda kullanim olarak onlardan pek farkli gelmiyor.

Hoscakalin,

C.Hakan POLATKAN

Erçin EKER wrote:
> Selamlar,
> Arkadaþlar NVU ile sayfa tasarýmý yapmýþ olanlar var mý? Kullanýmý,
> Mozilla Composer dan farklarý güzellikleri hakkýnda deneyimini
> paylaþacak olan varmýdýr?
---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin