[linux-baslangic] Re: Ekran tazeleme hizini ayarlayabilecegim bir araç var mi?

From: Noyan Selcuk HANCIOGLU (noyan@turbil.com)
Date: Fri 07 May 2004 - 16:27:35 EEST

Selamlar,
XF86Config dosyasinda
Screen kismina
kismina kullanmak istediginiz cozunurlukleri girerseniz sorununuzu
cozebilirsiniz.

        SubSection "Display"
                Depth 16
                Modes "1280x1024" "1152x864"
        EndSubSection

gibi..
iyi calismalar

On Fri, 2004-05-07 at 15:59 +0300, Bensan Sarper Sonal wrote:
> Merhaba
> Ekran tazeleme hizini ayarlamaya çalisa çalisa sonunda bunaldim :(
> Bir önceki Debian kurulumumda (netinstall beta3 üzerinden) ciddi bir sorunla
> karsilasmadigim gibi ekran ayarlarini da KDE üzerinden yapabilmistim...
>
> Fakat netinstall beta4 üzerinden yeniden kurulum yaptigimda monitörümü
> tanimak bir yana, yatay ve dikey frekans araliklarini (30-96kHz/50-160Hz)
> kurulumda bizzat elimle girmeme ragmen 800*600@85Hz üzerine çikmam diye
> diretiyor.
>
> Monitörüm 1152*864 çözünürlükte 100Hzde çalisabilen bir alet olunca da çok
> [...]

-- File: signature.asc
-- Desc: This is a digitally signed message part

linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin