[linux-baslangic] Re: uzaktan istenilen bir klasore sifreli erisim saglanmasi

From: A. Murat Eren (meren@comu.edu.tr)
Date: Thu 06 May 2004 - 01:22:02 EEST

 Merhabalar,

 Once bir sey rica edeyim, lutfen listeye yeni bir posta gnderirken, herhangi
bir mesaji reply edip konu satirini degistirerek gondermeyin. Iletilerin
listeci tarafindan eklenen referance id'leri var, siz konu satirini
degistirseniz dahi reply ettiginiz thread'deki bir mesajin devami gibi
gorunuyor, bu da mantiksal bir karmasaya neden oluyor benim gibi tartisma
listelerini threadler halinde gosteren posta istemcileri kullananalarda. Yeni
diyip konuyu ve listenin adresini yazin lutfen bundan sonra.

On Thursday 06 May 2004 01:10, Ozan Enginoglu wrote:
> Evdeki bilgisayarima gerekli ayarlamalari yaparak bir klasoru sifreli
> olarak paylasima acmak ve bu klasore uzak bir yerden erisim saglamak
> istiyorum. Ornegin ben bilgisayarimi acik burakip gidecegim daha sonra
> okuldan istedigim dosyayi bu klasorun icine ayni kendi bilgisayarimin
> karsisinda oturuyormusum gibi atabilecegim. Bunu nasil yapabilirim.
> Sanirim Apache bunun icin ama bana kaynak v.s. gosterebilirmisiniz?

 Ihtiyacinizi sisteminizide ssh sunucusu calistirarak, uzaktan da
bilgisayariniza sftp ile baglanarak cozebilirsiniz.

 Ya da bir ftp sunucu da suzaktan dosyalariniza/dizinlerinize erismenize
yardimci olabilir.

 Tabi bunlar icin ip adresinizi evden cikmadan once not almis olmalisiniz. FTP
ya da SSH sunucunun nasil calistirilacagi, nasil kullanilacagi ile ilgili
bilgileri google'dan kolaylikla temin edebilirsiniz:

 kullandiginiz dagitimin adi ssh server start

 anahtar kelimeleri ile gerekli bilgilere kolayca ulasabileceginizi tahmin
ediyorum.

 Selamlar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren@comu.edu.tr, evreniz@core.gen.tr http://zion.comu.edu.tr/~evreniz/ 0x88FD9FC7, 910A FCB3 2AAB 4CA5 E4D9 EFFA 6555 A33A 88FD 9FC7 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- free software is a matter of liberty, not price. to understand the concept, you should think of "free speech", not "free beer". - --- linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirisniz. Bu listeden cikmak icin <a href="mailto:linux-baslangic-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe"> tiklayiniz</a>