[linux-baslangic] uzaktan istenilen bir klasore sifreli erisim saglanmasi

From: Ozan Enginoglu (linux@ozanenginoglu.com)
Date: Thu 06 May 2004 - 01:10:38 EEST

Merhaba,

Evdeki bilgisayarima gerekli ayarlamalari yaparak bir klasoru sifreli
olarak paylasima acmak ve bu klasore uzak bir yerden erisim saglamak
istiyorum. Ornegin ben bilgisayarimi acik burakip gidecegim daha sonra
okuldan istedigim dosyayi bu klasorun icine ayni kendi bilgisayarimin
karsisinda oturuyormusum gibi atabilecegim. Bunu nasil yapabilirim.
Sanirim Apache bunun icin ama bana kaynak v.s. gosterebilirmisiniz?

Tesekkurler

not: Biraz once konu kismini degistirmeden gondere basmisim. Kalabalik
yarattigim icin ozur dilerim.

--
"Anything that moves, heats, cools, rotates, or flies, there's a
mechanical engineer involved in it", Alma Martinez Fallon

Ozan Enginoglu D.E.U. Mechanical Engineering uin: 40454040