[linux-baslangic] Re: Unreal Tournament Dosyasi Hakkinda

From: C.Hakan POLATKAN (hakanpolatkan@efsanelinux.org)
Date: Mon 03 May 2004 - 16:25:26 EEST

Merhaba,
dosyayi tar kullanarak degil, bzip2 kullanarak extract edin.

"bzip2 --help"

Acmaya calistiginiz dosya bir tar archive dosyasi degil, ona dikkat edin.=20
(tar.bz2 olsaydi o sekilde acabilirdiniz) Bzip2 kullanarak acacaksiniz.=20
Parametrelerini arastirin.

Hoscakalin.

=2D-
C.Hakan POLATKAN
=2D-

Pts 03 May 2004 16:14 tarihinde, ALPER KANAT =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FD:=20
> Merhaba,
> Fedora Core 1 kullaniyorum ve UT2004'u netten indirdim. Daha once dergi=
=3D20
> araciligiyla gelen dosyayi da calistiramamistim. Sikistirilmis .run.bz2=
=3D20
> dosyasinin icindeki esas dosyayi extract edemedim.
>
> tar -jxvf ut2004-lnx-demo-3120.run.bz2 yazdigimda
>
> tar: Bu bir tar ar=3DFEivi gibi g=3DF6r=3DFCnm=3DFCyor
> tar: Sonraki ba=3DFEl=3DFD=3DF0a atlan=3DFDyor
> tar: Ar=3DFEiv eski tip base-64 ba=3DFEl=3DFDklar i=3DE7eriyor

> [...]
---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin