[linux-baslangic] Unreal Tournament Dosyasi Hakkinda

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Mon 03 May 2004 - 16:14:58 EEST

Merhaba,
Fedora Core 1 kullaniyorum ve UT2004'u netten indirdim. Daha once dergi=20
araciligiyla gelen dosyayi da calistiramamistim. Sikistirilmis .run.bz2=20
dosyasinin icindeki esas dosyayi extract edemedim.

tar -jxvf ut2004-lnx-demo-3120.run.bz2 yazdigimda

tar: Bu bir tar ar=FEivi gibi g=F6r=FCnm=FCyor
tar: Sonraki ba=FEl=FD=F0a atlan=FDyor
tar: Ar=FEiv eski tip base-64 ba=FEl=FDklar i=E7eriyor

yaziyor. Daha sonra onceki hatalardan dolayi gecikme oldu gibi bir mesaj=20
verip kapaniyor, dosya acilmamis oluyor. Normal Paket acma (grafiksel)=20
programiyla denedigimde uzunca sure acmayi deniyor ama sonuc degismiyor.=20
Bu konuda bilmedigim birsey mi var ? Tesekkurler..

---
Alper KANAT
http://raptiye.org