[linux-baslangic] Re: virus

From: Orkun Unalan (orkunalan@hotmail.com)
Date: Sun 02 May 2004 - 12:26:32 EEST

BitDefender'i internetten indirip cdye yazdim. Ve su anda bu maili onu
kullanarak yaziyorum.Yani tek cdlik linux isletim systeminden :) sürücü icin
bisey yapmama gerek kalmadi. Muhtesem biseymis bu. Yardimlariniz icin
tesekkürler. Tek kafama takilan soru virüslere etkisi .Yani bukadar ugrasmis
isletim systemi yazmis adamlar nerdeyse insallah her türlü güncel virüsü ,
trojani bulup etkisiz hale getiriyordur umarim .

tesekkürler...