[linux-baslangic] Re: yetkililere rica

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sun 02 May 2004 - 10:04:37 EEST

> Selam,
>
> benim bu grubu kurup ilgilenen yetkililerden ve o sifatta burada yazilari
> denetleyen sahislardan bir ricam var. Bu grup baslangic grubu . Yeni
> baslayanlar buraya üye olduguna göre , yeni baslayanlarin faydalana bilecegi
> , ders niteliginde , fazla uzun olmayan hazir yazilar yollayamaz misiniz ?
>
> tamam böyle soru cevap seklinde problemlerimizi cozuyoruz ama herkesin
> problemini ogrenmek yetmiyor.Mesela ben hala knoopix , lilo , gibi linuxsal
> konulara asinaligim pek yok .Linuxun yapisini , görev yapan aksamlari nedir
> [...]

isinize yarayacak bazi adresler:

http://belgeler.org (lkd.belgeler.org)
sss.linux.org.tr
seminer.linux.org.tr

ve benzeri pek cok web var.
www.linux-sevenler.de gibi

Yani baslayan birinin bir linux kitabini okumasini oneririz.
belgeler.org da boyle kitap var,
onun disdna linux.org.tr de kitaplarin listesi var.

Linux senligi , linux ogrnemek icin onemli bir olanak
13-16 mayis, milli kutuphane Ankara'da.

http://senlik.linux.org.tr/
programi ve diger detaylari gorebilirsiniz

Kolay gelsin

Mustafa Akgul

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin