[linux-baslangic] Re: sql sorgulama ?

---------

From: E&Erdem (erdem@turkcelinux.net)
Date: Fri 26 Mar 2004 - 09:03:47 EST

    26-03-2004 Cuma g=FCn=FC saat 15:17 sular=FDnda, temiz dedi ki:
    > Enver ALTIN wrote:
    >=20

    > ilginiz icin tesekkur ederim
    > yalniz soyle bir durum var like dan sonra string yerine bir sekilde=20
    > tablo sutunu vermem gerekiyor.

    "SELECT * FROM TABLOADI ...

    Bunun yerine:

    "SELECT SUTUNADI FROM TABLOADI ..."

    Istediginiz sey mi cikaramadim. Ama butun tabloyu secmek yerine sadece o
    tablodan istediginiz sutun uzerinde islem yapmanizi boyle
    saglayabilirsiniz.

    >=20
    > saygilar
    >=20
    >=20
    > ______________________________________
    > Inflex - installed on mailserver for domain @deprem.gov.tr
    > Queries to: postmaster@deprem.gov.tr
    >=20
    > ______________________________________
    > The views and opinions expressed in this e-mail message are the sender's =
    own
    > and do not necessarily represent the views and the opinions of Earthquake=
     Research Dept.
    > of General Directorate of Disaster Affairs.
    >=20
    > Bu e-postadaki fikir ve gorusler gonderenin sahsina ait olup, yasal olara=
    k T.C.
    > B.I.B. Afet Isleri Gn.Mud. Deprem Arastirma Dairesi'ni baglayici nitelikt=
    e degildir.
    >=20
    > Bu listeden cikmak icin
    subscribe"> tiklayiniz</a>