[linux-baslangic] Re: Merhabalar!

---------

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Mon 22 Mar 2004 - 09:54:39 EST

    Selamlar..

    Buyuk ihtimalle o zaten ethernet kartini otomatikman tanimis olmali.
    Boyle olunca da modulu de otomatikman yuklenmistir. Bu durumda size
    kalan ifconfig/route vs. ayarlarini yapmak olacak..

    /sbin/ifconfig eth0

    komutunun ciktisinda, en solda eth0 yazan bir bolum varmi?
    Bakabilirmisiniz?

    Saygi ve sevgiler..