[linux-baslangic] Merhabalar!

---------

From: Ali Abbas (ali.ciftci@die.gov.tr)
Date: Mon 22 Mar 2004 - 09:47:53 EST

        Merhabalar,
        Yeni bir Linux kullanicisi olarak merhabalar.
        Lınux u calistirmak, komutlarini ogrenmek ve bazi network tanimlamalarini yapmak uzere kucuk kurulumlardan Gray Cat Linux u kurdum. Tanitimlarinda ftp server, web server ve client olarak kullanabilecegim yaziyordu. Bu tur ozellikleri en basit yoldan deneyebilmek icin basit bir kurulumu sectim.
        Su anda calistigim yerde network le ilgili bir problemimiz yok. Hepimiz networke bagliyiz ve internete giris yapiyoruz. Ama yukledigim dagitimdanmidir yoksa bendenmi bilmiyorum bir turlu var olan networku gorduremedim.
        3com un etherlink karti (3c905C) var PC min uzerinde. Ama bu karti tanitmaya kalktigim zaman 'device or resource busy' mesaji aliyorum.
        Linux dan Kendi networkumu nasil gorebilecegim ve web server kurulumu icin ayarlarimi nasil yapabilecegim konusunda yardimci olursaniz sevinirim.