[linux-baslangic] Re: kde & gnome

---------

From: Yilmaz Cankaya (yilmaz.cankaya@ulugbey.de)
Date: Thu 18 Mar 2004 - 02:37:17 EST

    Merhaba
    On Wednesday 17 March 2004 19:42, Enver ALTIN wrote:
    > Duyduğum bazı dedikodulara göre (Novell tarafından Ximian ile birlikte
    > SuSE de satın alındığından dolayı olsa gerek) SuSE 9.1 ve sonrasında
    > artık GDM ve GNOME masaüstü öntanımlı olarak gelecek.
    buradaki bazi SuSe calisanlarinin da bulundugu IRC grubunda olan tartismalarda
    ortaya cikan son karar wait_and_see oldu zira KDE cok kuvvetli bir sekilde
    destekleniyor suse tarafindan ve senin de belirttigin gibi Novell firmasi su
    an Ximiani da almis durumda.. Ayrica unutmayalim ki americanlar daha iyi
    saticilar.. Yani benim görüsümde bu distronun gnome tabanli cikacagi..
    Wait and See

    --
    "also, das ungepackte attachement tut mir leid. hier ist das dann mal geARJt."
    aus de.etc.misc, 89 statt 239 kB